Leedu ja Hiina vahel hakkab sõitma süstikrong, mis jõuab ühest riigist teise 10 päevaga ning kuigi sellest loodab võita enim Leedu majandus, on otserong ka parim lahendus Euroopa ja Hiina ühendamiseks, ütles Leedu president Dalia Grybauskaite.
Mere kaudu vedades kestab reis Euroopast Hiina 40 päeva. Maad mööda minnes on tee esiteks lühem, samuti vähem ohtlik ning odavam, kirjutas baltic-course.com.
Leedu jaoks on see esimene esimese regulaarne rong ja see hakkab Lääne-Euroopa ja Hiina vahel sõitma Kasahstani ning Valgevene kaudu.
28. oktoobril Hiinast Leedu poole startinud rong veab arvutikaupu. Rong alustas teed Chongqing linnast ning suundub Belgia suuruselt teise linna Antwerpenisse veetavat kaupma maha laadima.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.