• 10.11.11, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedu ja Hiina vahel hakkab kaupa vedama süstikrong

Leedu ja Hiina vahel hakkab sõitma süstikrong, mis jõuab ühest riigist teise 10 päevaga ning kuigi sellest loodab võita enim Leedu majandus, on otserong ka parim lahendus Euroopa ja Hiina ühendamiseks, ütles Leedu president Dalia Grybauskaite.
Mere kaudu vedades kestab reis Euroopast Hiina 40 päeva. Maad mööda minnes on tee esiteks lühem, samuti vähem ohtlik ning odavam, kirjutas baltic-course.com.
Leedu jaoks on see esimene esimese regulaarne rong ja see hakkab Lääne-Euroopa ja Hiina vahel sõitma Kasahstani ning Valgevene kaudu.
28. oktoobril Hiinast Leedu poole startinud rong veab arvutikaupu. Rong alustas teed Chongqing linnast ning suundub Belgia suuruselt teise linna Antwerpenisse veetavat kaupma maha laadima.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele