Täna peale lõunat koguneb Tallinna Sadama nõukogu, et vaagida juhatuse liikmete kandidaate. Kella kümneks läksid aga kaks nõukogu liiget, Andres Lume ja Veiko Tishler majandusminister Partsi jutule.
Kohtumine kestis peaaegu nelikümmend minutit. „Arutasime Tallinna Sadama tuleviku üle,“ ütles Parts vahetult peale kohtumist Äripäevale telefoni teel. Kus ülejäänud nõukogu liikmed olid? „Teised olid Skype teel ühenduses,“ teatas Parts.
Ministri kinnitusel ei andnud ta nõukogu liikmetele mitte mingeid suuniseid, kuidas peab täna hääletama.
Praeguste juhatuse liikmete Ain Kaljuranna ning Allan Kiili lepingud lõpevad sel kuul. Mõlemad mehed on kinnitanud enda kandideerimisest, samuti on vihjatud Jaan Tootsi kandideerimisest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
ASi Tallinna Sadam nõukogu otsustas täna toimunud istungil pikendada Ain Kaljuranna ja Allan Kiili volitusi ettevõtte juhatuse liikmetena.
Tallinna Sadama nõukogu esimene Neinar Seli sõnul jagunesid hääled tänasel juhatuse liikmete valimisel nii, et kaks nõukogu liiget jäid eriarvamusele ja kuus oli Ain Kaljuranna ja Allan Kiili poolt. Eriarvamusele jäid IRLi poisid Tiit Riisalu ning Veiko Tishler.
Reede pärastlõunal otsustas Tallinna Sadama nõukogu pikendada Ain Kaljuranna ja Allan Kiili volitusi ettevõtte juhatuse liikmetena. Veel samal päeval kirjeldas Äripäev, kuidas Tallinna Sadama juhatuse liikmete konkurss kütab nii valitsusliidus kui ka sadamat ümbritsevates huvigruppides kirgi.
ASi Tallinna Sadam käesoleva aasta 9 kuu müügitulu oli auditeerimata andmetel kokku 69,4 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodi võrdluses 2,6 miljonit eurot ehk 4%.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.