Volvo Trucks tarnis septembris kokku 10731 veokit, mis on 46% enam kui eelmise aasta septembris.
Kokku kolmandas kvartalis tarned olid 44% suuremad võrreldes eelmise aasta sama perioodia, kokku 26439 veokit.
Euroopas tarniti kokku 4066 veokit, mis on 26% enam kui eelmisel aastal. Siiski on märgata mõõdukat aeglustusmist mõndades Euroopa piirkondades.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ida- Euroopa tarned kasvasid 73%, eriti Venemaal on huvi Volvo veokite vastu endiselt suur. Võrreldes 2010. aasta septembriga on tarned seal kasvanud 148% (394 veokit).
Tugev nõudlus jätkus Lõuna-Ameerikas, eriti Brasiilias, kus Volvo Trucks on ka septembris endiselt raskeveokite segmendi turuliider. Septembris tarniti Lõuna-Ameerikas 34% enam veokeid kui aasta varem, kokku 2005 veokit. Kolmandas kvartalis olid Lõuna-Ameerika tarned 47 protsenti (6576 veokit) kõrgemad.
Austraalias tarniti septembris 153 veokit, mis on suurim tarnekogus ühes kuus alates 2007. aasta septembrist.
Põhja-Ameerikas kasvasid tarned septembris 151 protsenti (2709 veokit) võrreldes 2010. aasta septembriga. Kasvu taga on Volvo pikamaaveokite suur nõudlus ning Volvo US10 mootorid koos I-Shift käigukastiga, mis on saanud väga hea vastukaja osaliseks, põhjuseks hea kütuseefektiivsus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.