"Kui esitad riigihankel madalama pakkumise ja see toob sulle kahjumit, siis see pole aluseks hinnatõusule," kommenteeris Saare maavanema kohusetäitja Jaan Leivategija Estonian Airi soovi saada Tallinn-Kuressaare liinil lisaraha või muuta lennuplaani.
Saare maavanema kohusetäitja Jaan Leivategija ütles Meie Maale, et Estonian Airiga liini teenindamise ühegi lepingupunkti üle ei vaielda. “Võrreldes 2008. aastaga, kui hanke välja kuulutasime ja pakkumised tehti, on küll kütuse hinnad maailmaturul tõusnud, kuid kütuse osakaal liini teenindamisel pole ju kuigi suur. See ei saa kõigutada toetuse kasvu kahekordseks," lisas Leivategija.
Lepingus on tema sõnul punkt, kus hindade tõusu korral võib teine lepingupool esitada taotluse kas piletihinna tõstmiseks või toetuse suurendamiseks, et katta tekkinud vahe, võrreldes pakkumise hinna ja hetke olukorraga, kuid taotlused peavad olema kontrollitavad.
Estonian Air (EA) ähvardab Tallinna-Kuressaare liinilepingu ennetähtaegselt üles ütelda, kui Saare maavalitsusega kas dotatsiooni suurendamises või lennuplaani muutmises kokkuleppele ei jõuta.
Seotud lood
Majandusminister Juhan Parts ütles Saarte Häälele, et Estonian Air peab täitma Saare maavalitsusega sõlmitud lepingut ja kui firma seda ei tee, tuleb talle rakendada lepingus ette nähtud sanktsioone.
Estonian Air (EA) ähvardab Tallinna-Kuressaare liinilepingu ennetähtaegselt üles ütelda, kui Saare maavalitsusega kas dotatsiooni suurendamises või lennuplaani muutmises kokkuleppele ei jõuta.
Avies, kes teenindab Tallinna-Kärdla liini, teeb seda rohkem kui poole väiksema dotatsioonisumma eest ühe lennu kohta kui Estonian Air praegu Tallinna-Kuressaare liini.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.