“Sel juhul lõpetame lennud Tallinn–Kuressaare–Tallinn lennuliinil alates 1. septembrist 2011,” nentis lennufirma kommertsala asejuht Rauno Parras Oma Saarele.
Lennufirma pakub liinilepingu muutmiseks kaks ettepanekut - ühe versiooni kohaselt tuleks toetust suurendada 4048 eurole ühe edasi-tagasi lennu kohta, kuna lennukite ja meeskondadega seotud kulud on suurenenud, alternatiivina tegi EA ettepaneku muuta lennuplaani septembrist, jättes sel juhul toetussumma lennu kohta muutmata, kuid suurendada toetatavate lendude arvu seitsmelt kaheksa peale nädalas.
Lisaks soovib EA sõnastada lepingus klausel kütuse hinna muutumise kohta nõnda, et toetuse summa kuuluks ülevaatamisele kvartaalselt eelmise kvartali kütuse keskmise turuhinna baasil. EA soovitas maavalitsusel astuda kohe reaalseid samme kokkuleppe saavutamiseks või siis leida uus teenusepakkuja.
“Saare maavalitsus on sellel aastal juba dotatsioonisummat suurendanud põhjendatud kulude tõusu osas. Viimases teatises tehtud avaldusele ei ole lisatud ühtegi põhjendust ja me soovime põhjendusi EA-lt saada,” avaldas Saare maavanema Toomas Kasemaa. Ta lisas, et Avies lendab näiteks Hiiumaa liini enam kui poole väiksema dotatsiooni eest ühe lennu kohta.