Üle aasta kestnud vaidlus lennujuhtide tööandja ja lennujuhte kaitsva ametiühingu vahel on pannud Tartu lennujaama mitmel korral keerulisse seisu, kirjutab Postimees.
Lennujuhtide ametiühing vaidleb Lennuliiklusteeninduse ASiga tööaja ja ületundide osas. "Tööandja loodab lennujuhtide vastutulelikkusele ja heale tahtele loovutada oma isiklik elu ja vaba aeg, kui peaks ühe lennujuhiga midagi juhtuma," selgitas Mõsak vaidluse sisu.
Tartu lennujaama juht Margo Muda meenutas selle äsja juhtunu valguses märtsikuus toimunut. "Meie arvamus oli toona, et see oli protestiaktsioon," meenutas ta pühapäevast juhtumit, mil taas polnud lennujuhte ootamatult võtta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pühapäeval teatas vahetult enne Riiast Tartusse väljuvat lendu üks Tartu neljast lennujuhist, et ta jäi haigeks ega saa tööle tulla. Kuna Tartu lennujaamale lennujuhtide teenust vahendav Lennuliiklusteeninduse AS ei suutnud nii kiiresti talle asendajat leida, jäid ära airBalticu lennud Riia–Tartu, Tartu–Riia ning Estonian Airi lennud Tallinn–Tartu ja Tartu–Tallinn.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Piltlikult öeldes vahetult enne lendu haigestumisest teatanud lennujuhile ei suudetud asendajat leida, mistõttu jäid üleeile ja eile ära lennud Tartust Riiga ja Tallinna ja eile hommikul pidi lennuki asemel bussiga leppima sadakond inimest, kirjutas Postimees.
Läti lennufirma airBaltic teatas täna, et katkestab liinilennud Tartu lennujaamast 1. augustist.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.