Piltlikult öeldes vahetult enne lendu haigestumisest teatanud lennujuhile ei suudetud asendajat leida, mistõttu jäid üleeile ja eile ära lennud Tartust Riiga ja Tallinna ja eile hommikul pidi lennuki asemel bussiga leppima sadakond inimest, kirjutas Postimees.
Tartu lennujaama teenindab neli lennujuhti, kelle ülesanne on abistada piloote maandumisel ja õhkutõusul ning ilma lennujuhita ei tohi aga lennujaam lende vastu võtta. Tartu lennujaamast eraldiseisva üksuse, Lennuliiklusteeninduse ASi all töötavad lennujuhid pole Postimehe andmeil rahul oma palgaga ning omamoodi streigi või protesti märgiks ei jõudnud üks lennujuht tööle ja teised lennujuhid ei olnud kättesaadavad.
Lennuliiklusteeninduse ASi juht Tanel Rautits ütles, et lennujuht jäi just enne lennuki väljumist haigeks. "See juhtus pühapäeva õhtul ja nii hilja, et me ei suutnud asendajat leida," lausus Rautits.
Seotud lood
Üle aasta kestnud vaidlus lennujuhtide tööandja ja lennujuhte kaitsva ametiühingu vahel on pannud Tartu lennujaama mitmel korral keerulisse seisu, kirjutab Postimees.
Läti lennufirma airBaltic teatas täna, et katkestab liinilennud Tartu lennujaamast 1. augustist.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.