• 13.05.11, 13:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transpordivõimsuse puudus pärsib autotööstuse kasvu

Euroopa sõidukite logistika sektor peab investeerima 3-5 miljardit eurot, et taastada veovõimsus, mis takistab auotööstuse laiemat taastumist, rääkis Eurooa Sõidukite Logistika Assotsiatsiooni president Constantino Baldissara.
Esinedes ühingu aastakoosolekul Varssavis, ütles Baldissara, et nõudlus uute sõidukite järele kasvab kõikidel Euroopa peamistel turgudel ja see toob kaasa suurema nõudluse autotööstuste logistikateenuste osas, vahendas Logistics Manager. "Tulevikku vaadates tähendab see meie sektorile paremaid aegu," ütles ta.
Siiski on paraku takistuseks praegu sõidukite logistikateenuste osutajate võimsuste langus, mis vähenes majanduskriisi valguses ca 20%, lisaks survestas veovõimsuste vähendamist ka kulude kiire kasv, mis sõi ära enamike ettevõtete marginaalid ja kasumid, mainis ühingu juht.
Baltissara rõhutas, et täna vajab võimsuste taastamine investeeringuid suurusjärgus 3-5 miljardit eurot. Tema sõnul ei ole välistatud oht, et ilma investeeringuteta võib autotööstuse kiiremat taastumist pärssida justnimelt transpordivõimaluste puudumine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele