Vedurijuhilubade väljastamise uue korra järgi peavad raudtee-ettevõtjad peagi hakkama väljastama nende juures töötavatele vedurijuhtidele sertifikaate.
Valitsuse täna algatatud raudteeseaduse muutmise seaduse eelnõu (27 SE) parandab Euroopa Liidu sisest koostööd vedurijuhtide tunnustamisel, kuna ühtsete vedurijuhilubade vormi kasutuselevõtmisel on vedurijuhtidel võimalik lihtsamalt minna teise liikmesriiki tööle, teatas Riigikogu infotalitus.
Vedurijuhilubade väljastamise korra muutumise kohaselt peavad raudtee-ettevõtjad hakkama väljastama nende juures töötavatele vedurijuhtidele sertifikaate.
Raudtee-ettevõtjatel tekib nii võimalus kontrollida oma vedurijuhtide tööks vajalikku pädevuse olemasolu. Seadusega koondatakse raudtee-ehituse registreeringu alla kõik raudteerajatisi puudutavad tegevusalad (ehitamine, ekspertiiside teostamine jne), millega lihtsustatakse nii registreeringu olemasolu jälgimist kui ka registreeringu taotlemist. Kehtestatakse ühtne kohustus vastutuslepingu olemasoluks ja raudtee-ehituse registreeringu juurde lisamiseks, mis võimaldab kontrollida registreeringu alt ka ettevõtja kindlustuslepingu olemasolu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Juhtivkomisjoniks määrati majanduskomisjon.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.