Estonian Airi nõukogu liige Valdo Randpere ei kinnitanud, et lennufirma tahab osta Copterline OÜ, samas ei tormanud ta infot ka ümber lükkama.
„Ma lugesin ka ise seda uudist (tänasest Eesti Ekspressist - toim). Aga ütleme nii, et see informatsioon, mis praegu on ilmunud, on täiesti piisav, et rahuldada momendil lugejate uudishimu,“ kommenteeris Randpere.
„Eks nad vaatavad erinevaid variante. Üks variant on ise startida, teine võimalus on mingi olemasolev asi ära osta. Aga valikut ei ole veel tehtud ja rohkem mina öelda ka ei saa,“ jäi nõukogu liige üldsõnaliseks küsimuse peale, et kas Copterline võiks olla üks variant, mida kaalutud on.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts Estonian Airi plaanist osta Copterline midagi kuulnud ei olnud ning ei osanud teemat seetõttu ka kuidagi kommenteerida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jaanuaris teatas Estonian Air, et Tallinna ja Helsingi vahelise kopteriliini arendamist on nõukogus mitmel korral arutatud. Joakim Heleniuse juhitav Estonian Airi nõukogu tegi ettevõttele ülesandeks analüüsida Tallinna-Helsingi kopteriliini tasuvust.
„Mugavate ja kiirete otseühenduste arendamine Tallinnast on lennuettevõtte prioriteediks ning kopteriliini käivitamine võiks toetada olulisel määral meie idasuunalist transiiti," selgitas Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas jaanuaris.
Mullu veebruaris kirjutas aripaev.ee, et välja kuulutati Copterline'i pankrot.
Seotud lood
Rahvuslik lennufirma Estonian Air langetab Tallinna-Helsingi vahel regulaarse kopteriliini avamise otsuse mai jooksul.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.