Estonian Airi nõukogu liige Valdo Randpere ei kinnitanud, et lennufirma tahab osta Copterline OÜ, samas ei tormanud ta infot ka ümber lükkama.
„Ma lugesin ka ise seda uudist (tänasest Eesti Ekspressist - toim). Aga ütleme nii, et see informatsioon, mis praegu on ilmunud, on täiesti piisav, et rahuldada momendil lugejate uudishimu,“ kommenteeris Randpere.
„Eks nad vaatavad erinevaid variante. Üks variant on ise startida, teine võimalus on mingi olemasolev asi ära osta. Aga valikut ei ole veel tehtud ja rohkem mina öelda ka ei saa,“ jäi nõukogu liige üldsõnaliseks küsimuse peale, et kas Copterline võiks olla üks variant, mida kaalutud on.
Majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts Estonian Airi plaanist osta Copterline midagi kuulnud ei olnud ning ei osanud teemat seetõttu ka kuidagi kommenteerida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Jaanuaris teatas Estonian Air, et Tallinna ja Helsingi vahelise kopteriliini arendamist on nõukogus mitmel korral arutatud. Joakim Heleniuse juhitav Estonian Airi nõukogu tegi ettevõttele ülesandeks analüüsida Tallinna-Helsingi kopteriliini tasuvust.
„Mugavate ja kiirete otseühenduste arendamine Tallinnast on lennuettevõtte prioriteediks ning kopteriliini käivitamine võiks toetada olulisel määral meie idasuunalist transiiti," selgitas Estonian Airi juhatuse esimees Andrus Aljas jaanuaris.
Mullu veebruaris kirjutas aripaev.ee, et välja kuulutati Copterline'i pankrot.
Seotud lood
Rahvuslik lennufirma Estonian Air langetab Tallinna-Helsingi vahel regulaarse kopteriliini avamise otsuse mai jooksul.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.