Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.
Mitmes Rimi poes oli viimasel kahel päeval piimaleti juures silt "tarneraskused". See ei olnud siiski tootjatest põhjustatud, vaid tõrkus hoopis IT-süsteem.
"Arvutisüsteem ei võtnud vastu Rimi nelja suurema kaupluse (Ülemiste, Haabersti, Mustakivi, Narva Rimi) piimatoodete tellimust ning sel põhjusel jäi piim esmaspäevaks tellimata," selgitas Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats ERR-i uudisteportaalile.
"Nimetatud kauplustes olid esmaspäeval piimatooted väga vähesel määral esindatud või puudusid üldse," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Süsteemivea avastamisel see parandati ning tänaseks on piimatarned taastunud, kinnitas Bats, kuid samas tunnistas, et ka veel eile oli osades kauplustes piimatoodete sortiment pisut väiksem, kui tavaliselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui osade kauplusteketi Rimi poodide majandustarkvara kogub värskete kaupade tellimused öösel kell 2.30, siis möödunud laupäeva öösel ei osatud arvestadagi, et kellaaega 2.30 ei eksisteerinud ning tulemuseks oli valus õppetund: hankija ei saanud õigel ajal tellimust ega tarnida ka vajaminevat kaupa.
Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.