Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.
Mitmes Rimi poes oli viimasel kahel päeval piimaleti juures silt "tarneraskused". See ei olnud siiski tootjatest põhjustatud, vaid tõrkus hoopis IT-süsteem.
"Arvutisüsteem ei võtnud vastu Rimi nelja suurema kaupluse (Ülemiste, Haabersti, Mustakivi, Narva Rimi) piimatoodete tellimust ning sel põhjusel jäi piim esmaspäevaks tellimata," selgitas Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats ERR-i uudisteportaalile.
"Nimetatud kauplustes olid esmaspäeval piimatooted väga vähesel määral esindatud või puudusid üldse," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Süsteemivea avastamisel see parandati ning tänaseks on piimatarned taastunud, kinnitas Bats, kuid samas tunnistas, et ka veel eile oli osades kauplustes piimatoodete sortiment pisut väiksem, kui tavaliselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui osade kauplusteketi Rimi poodide majandustarkvara kogub värskete kaupade tellimused öösel kell 2.30, siis möödunud laupäeva öösel ei osatud arvestadagi, et kellaaega 2.30 ei eksisteerinud ning tulemuseks oli valus õppetund: hankija ei saanud õigel ajal tellimust ega tarnida ka vajaminevat kaupa.
Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.