Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.
Mitmes Rimi poes oli viimasel kahel päeval piimaleti juures silt "tarneraskused". See ei olnud siiski tootjatest põhjustatud, vaid tõrkus hoopis IT-süsteem.
"Arvutisüsteem ei võtnud vastu Rimi nelja suurema kaupluse (Ülemiste, Haabersti, Mustakivi, Narva Rimi) piimatoodete tellimust ning sel põhjusel jäi piim esmaspäevaks tellimata," selgitas Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats ERR-i uudisteportaalile.
"Nimetatud kauplustes olid esmaspäeval piimatooted väga vähesel määral esindatud või puudusid üldse," lisas ta.
Süsteemivea avastamisel see parandati ning tänaseks on piimatarned taastunud, kinnitas Bats, kuid samas tunnistas, et ka veel eile oli osades kauplustes piimatoodete sortiment pisut väiksem, kui tavaliselt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui osade kauplusteketi Rimi poodide majandustarkvara kogub värskete kaupade tellimused öösel kell 2.30, siis möödunud laupäeva öösel ei osatud arvestadagi, et kellaaega 2.30 ei eksisteerinud ning tulemuseks oli valus õppetund: hankija ei saanud õigel ajal tellimust ega tarnida ka vajaminevat kaupa.
Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.