Jaana Pikalev • 30 märts 2011

Rimi kesklao tarneprobleemi tõttu jäi rahvas piimata

Nädalavahetusel toimunud üleminek suveajale ajas sassi Rimi kesklao tellimissüsteemi, mistõttu pidid paljud poeketi kliendid eile ja üleeile lahkuma poest piimata.

Mitmes Rimi poes oli viimasel kahel päeval piimaleti juures silt "tarneraskused". See ei olnud siiski tootjatest põhjustatud, vaid tõrkus hoopis IT-süsteem.

"Arvutisüsteem ei võtnud vastu Rimi nelja suurema kaupluse (Ülemiste, Haabersti, Mustakivi, Narva Rimi)  piimatoodete tellimust ning sel põhjusel jäi piim esmaspäevaks tellimata," selgitas Rimi kommunikatsioonijuht Katrin Bats ERR-i uudisteportaalile.

"Nimetatud kauplustes olid esmaspäeval piimatooted väga vähesel määral esindatud või puudusid üldse," lisas ta.

Süsteemivea avastamisel see parandati ning tänaseks on piimatarned taastunud, kinnitas Bats, kuid samas tunnistas, et ka veel eile oli osades kauplustes piimatoodete sortiment pisut väiksem, kui tavaliselt.

Jaga lugu:
Seotud lood
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159
Ana Madismäe
Ana MadismäeReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150