Tänavune aasta on automüüjatele alanud roosiliselt. Automüügi numbrid on kaks korda paremad, kui möödunud aastal samal perioodil.
Veebruaris läks AMTELi andmetel kaubaks 870 sõidu- ja 134 tarbeautot. Mullusega võrreldes on müügikasv nendele numbritele pea kahekordne, sest vaid aasta eest veebruaris lisandus uusi sõiduautosid ja tarbeautosid Eesti teedele vastavalt 421 ja 67.
Veebruari tulemused on jätk headele jaanuari müüginumbritele. Kokku on tänavu kahe kuuga sõiduautosid müüdud 2031 ja tarbeautosid 358. Seda on vastavalt 114% ja 147% rohkem kui mullu, kui sõiduautosid oli kahe kuu järel müüdud vastavalt 950 ja 145.
Statistika järgi menukaim sõiduauto mark oli veebruaris Škoda, mida üldarvestuses müüdi 117 autot. Selle järgnes 100 masinaga Toyota ja 80 autoga Volkswagen.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tarbeautodest suurema müügi tegi raskeveokite klassis Scania - 23 masinat ja kaubikutes Peugeot - 20 sõidukit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke esindav Amserv Grupp müüs 2010. aastal ligi neljandiku Eesti turule jõudnud uutest kaubikutest. Tänavu esimese kahe kuuga tõusis Amservi poolt müüdud kaubikute osakaal turul veelgi, ulatudes 31%-ni.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.