Ust-Luga sadama naftaveoste ekspordikompleksi kai äärest väljus esimene tanker naftatoodetega.
Olgugi et esimene 47 000-tonnine tanker SKF Neva võeti Ust-Lugas vastu testimisrežiimis, sümboliseerib see Venemaa transpordiministri asetäitja Viktor Olerski sõnul Venemaa naftatoodete ekspordi uute marsruutide käikulaskmist, vahendas ERR Venemaa infoagentuuri Portnews. "Olen veendunud, et see võib võtta enda peale osa veoste voolust, mis praegu lähtuvad Baltikumi sadamatest ning eeskätt Eesti terminalidest," ütles ta.
Aseminister rääkis, et föderaalne riiklik ühisettevõte Rosmorport on lõpetamas merepõhja süvendamist Ust-Luga sadamas, et laevad saaksid seal ümber pöörata. Ta loodab, et hiljemalt septembris lubab 17,5-meetrine sügavus sadamas vastu võtta kuni 150 000-tonniseid laevu.
Seotud lood
Suurte laevade konkurentsivõimelist teenindamist tagada suutva sadama tekkimine Vene Föderatsiooni kirdeosas sunnib paljusid tellijaid vaatama üle oma logistikaskeeme ja pöörama tähelepanu sadama eelistele, rääkis Ust-Luga Kompanii pressiesindaja Dmitri Vorobjov.
Sellel aastal agavad verivärskes Ust-Luuga Sadamas naftatoodete ja gaasiterminali ehitustööd. Paari aasta pärast läheb veoks, teatab Transport Weekly.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.