Baltikumi ühe suurima autode edasimüügi ning teenindusega tegeleva kontserni, Amservi, turundusjuhiks on alates detsembrist Kaarel Talvoja (28).
Kaarel Talvoja on lõpetanud Tartu Ülikooli sotsiaalteaduskonna ning käsil on Rahvusvahelise ärijuhtimise magistriõpingute lõpetamine Estonian Business Schoolis. Viimased 4,5 aastat töötas Kaarel Talvoja Peugeot’ maaletooja ettevõtetes, neist viimased 2,5 aastat kommunikatsioonijuhina.
Kaarel Talvoja näeb suurimat väljakutset seoses Amservi kaubamärgiga. „Minu eelkäijad on teinud suurepärast tööd Amservi kaubamärgi välja töötamisel ja juurutamisel, võtan suurima tõsidusega selle rakendamist efetkiivselt jätkata,“ lausus Talvoja.
Seni selles ametis töötanud Anu-Mall Naarits jätkab oma isikliku turunduse koolituse ja konsultatsioonifirma arendamist ning jääb Amserviga seotuks strateegiliste projektidega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Amserv Grupp on üks suuremaid autode edasimüügi ning teenindusega tegelevaid kontserne Baltimaades. Ettevõttel on kokku 11 esindust Tallinnas, Pärnus, Tartus, Paides, Viljandis ja Riias. Kontsern esindab Toyota, Opeli, Chevrolet’, Hyundai, Peugeot’, Lexuse ja Saabi kaubamärke. Amserv Grupp müüs 2009. aastal 2815 uut ja kasutatud autot ja teenindas ligi 200 000 järelteeninduse klienti. Amserv Grupis töötas 2009. aasta lõpus 404 inimest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.