Kaupmeestel, kellel suur osa kaupade müügist toimub veebivahendusel, küsivad endalt ilmselt sageli, kas pidada oma ladu või teenust sisse osta. Turg on loonud võimalused, kus oma lao pidamine kulueelist ei anna ning otsitakse võimalusi logistika toimingud usaldada sobivale teenusepakkujale. On valdkondi, kus kauba iseloom on keeruline ning klientide teenindamine spetsiifiline ning logistika korraldamine omavahenditega võib anda teatud konkurentsieelise.
Kuid kui klient on otsustanud logistika sisse osta, on esimese etapina vaja paika panna teenuse tegevuste ahel. Oluline osa sellest on kauba väljastustellimuste info liikumine. Näiteks väiksemate e-poodide puhul kauba omanik on ise tellimuste vahendaja.
Tavaliselt näeb selline protsess välja nii, et lõpptarbija teeb e-poest ostu ning kauba omanik/müüja vahendab tellimuse laopidajale, kus kaubad komplekteeritakse. Kõige levinum kanal on e-post. Eesti Posti laoteenus on leidnud märksa lihtsama lahenduse. Postifirma on integreerinud oma infosüsteem koostööpartneri Pipfrog ASi süsteemiga, mis pakub oma klientidele e-poe platvormi ning sellega kaasnevat automaatset tellimuste liikumist postifirma lattu.
Toimub see nii, et e-poest ostu tegemisel laekub laopidajale otse lattu kaupade väljastustellimus automaatselt, ilma igasuguse sekkumiseta. Kauba ostja peab ostu tegemisel sisestama kohustuslikud väljad oma kontaktandmete ja tellitud kauba kogusega. Seejärel kaubad komplekteeritakse ning toimetatakse saajani juba järgmisel päeval.
Kaubaomanik ei pea absoluutselt sekkuma logistikasse. Kaupmehe ainuke oluline tegevus on hoida piisavat kaubavaru ning kaupasid õigel ajal juurde tellida. Info laosaldode kohta ja ka väljastatud tellimuste väljavõtted saab samuti laopidajalt koondraportina.