Hert-Transport otsib sadu veokijuhte, kellele pakutakse töötasu alates 12 000 kroonist, palgakulusid arvestades on see 16% rohkem, kui maksti möödunud aastal keskmisele autojuhile.
Vedaja pakutav 12 000kroonine palk jääb poolesaja sektori suurema veofirma näitajaid võrreldes üle keskmise. Eelmisel aastal maksid poolsada suuremat veofirmat palkadeks 263 miljonit krooni, keskmine makstud brutotöötasu moodustas aastaaruannete palgakulude andmeil eelmisel aastal 10 044 krooni kuus, vähenedes aastaga kümnendiku võrra. Poolsada suuremat vedajat andsid eelmisel aastal tööd ligi 2200 inimesele.
Praegu 80 inimesele tööd andev Hert-Transport kerkiks 500 juhti juurde värvates mitte ainult kohalikuks suurimaks tööandjaks veonduses-ekspedeerimises, vaid ka paarikümne suurema töötajaskonnaga firma hulka Eestis.
Praegu on sektori suuremad tööandjad peamiselt Jüri ja Vitali Šehovtsovile kuuluv Parme Trans ligi 150 ja Taivo Aabrami ning Ain Perti AS Linford 120 töötajaga.
Eelmise aasta 150 miljoni kroonise aastakäibega mahub Hert-Transport viie suurema kohaliku veofirma hulka. Mullune ligi 20%-line käibekasv aga on saavutus omaette, sest poolesaja suurema vedaja majandustulemuste põhjal kaotas Eesti vedaja eelmisel aastal käibest iga kolmanda krooni.
Vedaja pakutav 12 000kroonine palk jääb poolesaja sektori suurema veofirma näitajaid võrreldes üle keskmise. Eelmisel aastal maksid poolsada suuremat veofirmat palkadeks 263 miljonit krooni, keskmine makstud brutotöötasu moodustas aastaaruannete palgakulude andmeil eelmisel aastal 10 044 krooni kuus, vähenedes aastaga kümnendiku võrra. Poolsada suuremat vedajat andsid eelmisel aastal tööd ligi 2200 inimesele.
Hert-Transport on kiiresti kasvanud ettevõttena osalenud Äripäeva kiiresti kasvavate firmade ehk gaselli TOPis ning võitis kolm aastat tagasi Äripäeva autotranspordifirmade TOPi.
Seotud lood
Veofirma Hert Transport omanik Tarmo Tšernjavski on probleemi ees, sest sooviks palgata 500 autojuhti, kuid tööturul pole piisavalt selleks inimesi, mistõttu kavatseb vedaja luua autokooli.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.