• 29.10.10, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autojuhtide leidmisega hädas vedaja tahab luua autokooli

Veofirma Hert Transport omanik Tarmo Tšernjavski on probleemi ees, sest sooviks palgata 500 autojuhti, kuid tööturul pole piisavalt selleks inimesi, mistõttu kavatseb vedaja luua autokooli.
Tšernjavski paneb praegu kokku programmi, et luua spetsialiseeritud autokool. Tööjõuvahendusfirma sõnul on küsimus selles, kas keegi on suuteline finantsilises mõttes seda ka toetama - Eesti riik või siis mõni struktuurifond.
Koolitamine töötukassa abiga võtab aega
Töötukassa tööturukoolituse teenusejuhi Karin Andre sõnul saab töötukassa tellida koolituse haridusministeeriumi koolitusloaga koolitajalt, kui tööandja töötukassa kaudu sobivat töötajat ei leia.
"Eelnevalt soovitame tööandjal valida välja meie klientide seast sobivad töötajad, kellele tutvustada töötingimusi," soovitas Andre. "Kui tööandja on sobivad inimesed välja valinud, saame suunata kliendid tellitud koolitusele," lisas ta. Ettevõtted peavad arvestama, et uue oskuse omandamine võib võtta aega, seega peab tööandja pöörduma vajaliku tööjõu leidmiseks töötukassa tööandjate konsultandi poole võimalikult varakult.
"Juhul, kui meil pole kohe sobivaid kandidaate pakkuda ja oskused-teadmised on õpetatavad praktilise väljaõppe käigus, saame korraldada tööpraktika," ütles töötukassa töövahenduse ja tööandjate teenusejuht Imbi Must.
 

Seotud lood

Uudised
  • 28.10.10, 13:06
Veofirma pakub töötasuks uhkesti üle valdkonna keskmise
Hert-Transport otsib sadu veokijuhte, kellele pakutakse töötasu alates 12 000 kroonist, palgakulusid arvestades on see 16% rohkem, kui maksti möödunud aastal keskmisele autojuhile.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele