• 07.11.25, 13:57

Targad autod tõid töötukassa abiga alustanud ettevõtjatele uue ärisuuna

Autod muutuvad üha nutikamaks, mis mõjutab juba kindlustust ja liiklusõnnetuste uurimist ning avab uusi ärivaldkondi: tuleb seadistada kaameraid, radareid ja lidareid. Kaks ettevõtlikku noort, kes sellega alustasid, valmistuvad juba pealinnas filiaali avama.
Inga Sillat ja Oleg Troianov spetsiaalsete Boschi seadmetega.
  • Inga Sillat ja Oleg Troianov spetsiaalsete Boschi seadmetega.
  • Foto: Nikolai Andrejev

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.25, 10:04
Omniva hakkab testima uue nimega isejuhtivaid pakiroboteid
Omniva toob pilootprojektina Eesti tänavatele Eesti toodetud mehitamata elektrilised pakiveoautod, mis kannavad nüüd nime indiGO. Kolm esimest isesõitvat autot jõuavad Tallinna, Tartu ja Peetri tänavatele sel nädalal ning katseperiood kestab neli kuud.
Uudised
  • 08.10.18, 18:09
Isejuhtivaid autosid ei pea kartma
Paljud võivad mõelda, mis saab veokijuhtidest, kui kunagi vuravad kõikjal ringi isejuhtivad veokid, kuid selle asemel tuleks küsida, millised uued tööd ja tööstusharud isejuhtivad veokid endaga kaasa toovad.
Saated
  • 14.03.19, 13:21
Kui kaugel on isejuhtivad autod?
Äripäeva raadiosaates "Globaalne pilk" kõnelesime isejuhtivatest autodest ning sellest, mis võimalusi nad pakuvad, aga ka sellest, missugused suuremad ja väiksemad takistused ootavad veel ületamist.
Uudised
  • 22.04.21, 11:24
Tartu Ülikool ja Bolt laiendavad koostööd isejuhtivate sõidukite alal
Tartu Ülikool ja Bolt sõlmisid 21. aprillil mahuka lepingu, et laiendada koostööd isejuhtivate sõidukite tehnoloogia arendamisel. Arvutiteaduse instituut suurendab märkimisväärselt isejuhtivate tehnoloogiate uurimisrühma, mis loob paremad võimalused valdkonna teadus-, arendus- ja innovatsioonitööks ning praktiliseks õppeks tudengitele.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele