Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) klastrite programmi koordinaatori Tiiu Everti sõnul on logistikaklasti eesmärk kasvatada järgmiseks aastaks ambitsioonikas, aga täidetav.
Logistikaklastrit toetati Everti sõnul seepärast, et see oli kooskõlas klastri programmi eesmärkidega ehk suurendada selles osalevate ettevõtete rahvusvahelist konkurentsivõimet. "Sellist taotlust ei ole meil veel varem olnud, klaster erineb teistest klastritest seetõttu, et sellesse on koondunud Eesti suurimad ja võimekamad logistikaettevõtted," kommenteeris Evert.
Klastri eesmärk saavutada 2012. aasta lõpuks osaliste käibele 30% kasv, on ambitsioonikas, aga arvestades klastri partnerite võimekust, on see siiski saavutatav. "Üksiku firma käibe puhul tunduks see tõesti väga suur potentsiaal, aga ühiselt on saavutatav. Eriti, kui uutele turgudele minna plaanitakse," lisas Evert.
Logistikauudised.ee andmeil sai logistikaklastri taotlus skaalal 0-4 hindeks 3,6.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhitava logistikaklastri ühistöö ulatub Urmas Kõivu sõnul SRÜst Hiina, Jaapani, India ning Põhja- ja Lõuna-Ameerikani.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus otsustas eile toetada vastloodud logistikaklastri arendamist 12,8 mln krooniga. Klastris osalejad peavad ise panustama 5,6 miljoniga.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.