Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) klastrite programmi koordinaatori Tiiu Everti sõnul on logistikaklasti eesmärk kasvatada järgmiseks aastaks ambitsioonikas, aga täidetav.
Logistikaklastrit toetati Everti sõnul seepärast, et see oli kooskõlas klastri programmi eesmärkidega ehk suurendada selles osalevate ettevõtete rahvusvahelist konkurentsivõimet. "Sellist taotlust ei ole meil veel varem olnud, klaster erineb teistest klastritest seetõttu, et sellesse on koondunud Eesti suurimad ja võimekamad logistikaettevõtted," kommenteeris Evert.
Klastri eesmärk saavutada 2012. aasta lõpuks osaliste käibele 30% kasv, on ambitsioonikas, aga arvestades klastri partnerite võimekust, on see siiski saavutatav. "Üksiku firma käibe puhul tunduks see tõesti väga suur potentsiaal, aga ühiselt on saavutatav. Eriti, kui uutele turgudele minna plaanitakse," lisas Evert.
Logistikauudised.ee andmeil sai logistikaklastri taotlus skaalal 0-4 hindeks 3,6.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Logistika ja Transiidi Assotsiatsiooni juhitava logistikaklastri ühistöö ulatub Urmas Kõivu sõnul SRÜst Hiina, Jaapani, India ning Põhja- ja Lõuna-Ameerikani.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus otsustas eile toetada vastloodud logistikaklastri arendamist 12,8 mln krooniga. Klastris osalejad peavad ise panustama 5,6 miljoniga.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.