• 31.08.10, 13:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu Toiduveod: sügis tuleb mullusest parem

Tartu Toiduveod juhatuse esimees Madis Kers pidas juhtide puudumist rohkem rahvusvaheliste vedude reaks.
„Meil juhtide puudust pole ja veoturu muutust suurt loota pole. Kui kütus kallineb, siis tariif tõuseb,“ lisas ta.
Siiski, tunnistas ta, et selle aasta teine pool tuleb eelmise aasta samast ajast kindlasti parem. Samas majandussurutise ajal toiduvedudes muude vedudega võrreldavat suurt kukkumist ei tulnud  - sestap on ka kosumine siin sektoris tagasihoidlikum. Välisvedajate tungimist Eesti siseturule ei pidanud ta reaalseks.

Seotud lood

Uudised
  • 31.08.10, 09:52
Vedaja: juhte võiks praegu hulgi värvata
Ahtoli Transpordi juhi Enn Kivi sõnul süveneb sügisel juhtide puudus. Tema sõnul võiks juhte hulgi värvata, kuigi aastaid tööst eemal olnud juhte on keeruline taas tööle saada.
Uudised
  • 24.08.10, 10:28
Vedaja: tööd rohkem kui jõuab ära teha
Kui mullu iseloomustas suuremate vedajate tulemusi kahanemine, siis tänavu ootavad autovedajad tulemuste paranemist. Kohati on tööd rohkem kui veokeid.
Uudised
  • 09.08.10, 10:30
Vedajad: häid juhte pole
Vedajate suurimad probleemid on täna seotud raha ja tööjõupuudusega. Nõudlust teenusele samas piisab ja ilmselt suureneb see sügisest veelgi, mis annab põhjuse hindu tõsta.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele