• 09.06.10, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ukraina norib bussi kallal

Ukrainasse muudetud bussiga sõitmiseks taotle luba siinselt majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumilt, muidu saadavad ukrainlased piirilt tagasi, teatab Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon (ERAA).
Seoses hiljutise juhtumiga Ukraina piiril, kus Eesti bussivedaja soovis Ukrainasse siseneda bussiga, kus asjade paigutamiseks oli istmeid vähemaks võetud, edastame järgmise info. 
Vastavalt seadusele peab kasutuses oleva transpordivahendi ümberseadmestamine, st transpordivahendi otstarve või muude parameetrite muutmine, mis ei ole ette nähtud tehnilise dokumentatsiooniga, vastama Ukraina reeglitele, normidele ja standartidele.
Nimetatud bussi ei lubatud Ukrainasse siseneda, sest sõiduvahendi ümberseadistamine on Ukraina liiklusseaduse 32. artikli alusel rikkumine.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ümberehitatud või –seadistatud bussi sissesõiduks Ukrainasse tuleb loataotlus esitada Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) teede- ja raudteeosakonnale piisavalt varakult enne planeeritud väljasõitu Eestist, et MKM-l oleks võimalik edastada taotlus Ukraina vastavale ametkonnale. Siis oleks Ukraina ametkonnal võimalik seda taotlust ka mõistliku aja jooksul menetleda.
Vedajal tuleks arvestada, et üldtunnustatud tava järgi on dokumentide menetlemise aeg  riigiasutustes vähemalt 30 päeva.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele