Selle aasta aprillis võeti, võrreldes eelmise aasta aprilliga, uusi sõiduautosid arvele üle veerandi vähem, kuid selle aasta märtsiga võrreldes on tulemus pea sama suur, ilmneb Maanteeameti andmetest.
Kui 2009. aasta aprillis võeti arvele 1164 uut sõiduautot, siis selle aasta aprillis 861 uut sõiduautot ehk 26% vähem. Kuid võrreldes selle aasta märtsiga, on tulemus 0,3% väiksem ehk praktiliselt sama: märtsis võeti arvele uusi sõiduautosid kolme võrra enam ehk 864 tükki.
Samas, võrreldes selle aasta jaanuariga (võeti arvele 761 masinat), on aprillitulemus 13,1% parem ja, võrreldes selle aasta veebruariga (võeti arvele 562 masinat) on aprillitulemus koguni 53,2% parem.
Viimase kümne aasta lõikes on selle aasta aprillis arvele võetud uute sõiduautode arv nõrgim. Tugevaima aprillitulemuse andis aasta 2007, siis võeti arvele 2882 uut sõiduautot ehk selle aasta aprill jäi toonasele alla 70,1%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Võrreldes eelmise aasta aprilliga, kahanes Euroopa Liidus uute sõiduautode arvelevõtmine ligi kümnendiku. Eesti kuulub euroliidus langejate esiviisikusse, Baltikumis on langusliider, ilmneb Euroopa autotootjate ühingu (ACEA) andmetest.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.