• 22.04.10, 08:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNT taastab kontinentidevahelised lennud

TNT taastas üleeile lennuühenduse Hong Kongi, Shanghai ja New Yorgi JFK lennujaamaga. Lisaks  taasavati rahvusvahelised ja siseriiklikud lennud Euroopas, teatab firma.
Ettevõte  opereeris rohkem kui 90 lendu viimase 24 tunni jooksul  ning 22 lennukit maandusid eile TNT lennukeskuses Liege´s, Belgias.
TNT loodab naasta tavapärase graafiku juurde käesoleva  nädala lõpuks. Hetkel on veel lennupiirangud Põhja-Euroopas, sealhulgas Soomes, Taanis, Iirimaal ja Rootsis. Kohtadesse, kuhu kaubad lennukiga ei pääse, jätkab TNT  kaupade transportimist autodega.
Alates 15. aprillist on TNT Express võtnud kasutusele erakorralised meetmed. TNT Express lennusaadetiste osas oleme jaotusvõrgu ümber korraldanud, lisades eraldi liiniautod, mis teenindavad Express lennusaadetisi läbi Liege jaotuskeskuse. Ajaliselt väga tundlikud materjalid nagu farmaatsiatooted on saanud eeliskäsitluse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lisaks, tänu Eurotunneli erilepingule, on TNT võimeline transportima Inglismaale sisenevat ja väljuvat kaupa.  Erakorraliste meetmete kasutusele võtmine ja regulaarselt toimiv maanteetranspordivõrk on kiirendanud kaupade kohaletoimetamist Euroopas.
TNT Economy Express autotranspordi saadetised iiguvad mööda oma tavalist teekonda maanteevõrgus sihtkohtadesse 39 Euroopa riigis.
Economy Expressi saadetised jõuavad Euroopa piires sihtkohta 1-3  tööpäevaga. Saadetised liiguvad mööda kindlaid marsruute igal tööpäeval ning pakkide liikumist saab jälgida interneti vahendusel. Euroopa piires võib saadetise ühe ühiku kaal olla kuni 70 kg, kaubaalusel kuni 1000 kg ning saadetise kogukaal kuni 7000 kg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele