TNT taastas üleeile lennuühenduse Hong Kongi, Shanghai ja New Yorgi JFK lennujaamaga. Lisaks taasavati rahvusvahelised ja siseriiklikud lennud Euroopas, teatab firma.
Ettevõte opereeris rohkem kui 90 lendu viimase 24 tunni jooksul ning 22 lennukit maandusid eile TNT lennukeskuses Liege´s, Belgias.
TNT loodab naasta tavapärase graafiku juurde käesoleva nädala lõpuks. Hetkel on veel lennupiirangud Põhja-Euroopas, sealhulgas Soomes, Taanis, Iirimaal ja Rootsis. Kohtadesse, kuhu kaubad lennukiga ei pääse, jätkab TNT kaupade transportimist autodega.
Alates 15. aprillist on TNT Express võtnud kasutusele erakorralised meetmed. TNT Express lennusaadetiste osas oleme jaotusvõrgu ümber korraldanud, lisades eraldi liiniautod, mis teenindavad Express lennusaadetisi läbi Liege jaotuskeskuse. Ajaliselt väga tundlikud materjalid nagu farmaatsiatooted on saanud eeliskäsitluse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lisaks, tänu Eurotunneli erilepingule, on TNT võimeline transportima Inglismaale sisenevat ja väljuvat kaupa. Erakorraliste meetmete kasutusele võtmine ja regulaarselt toimiv maanteetranspordivõrk on kiirendanud kaupade kohaletoimetamist Euroopas.
TNT Economy Express autotranspordi saadetised iiguvad mööda oma tavalist teekonda maanteevõrgus sihtkohtadesse 39 Euroopa riigis.
Economy Expressi saadetised jõuavad Euroopa piires sihtkohta 1-3 tööpäevaga. Saadetised liiguvad mööda kindlaid marsruute igal tööpäeval ning pakkide liikumist saab jälgida interneti vahendusel. Euroopa piires võib saadetise ühe ühiku kaal olla kuni 70 kg, kaubaalusel kuni 1000 kg ning saadetise kogukaal kuni 7000 kg.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.