Autor: Siim Sultson • 7. aprill 2010

Tarbeautomüük märtsis vedas samuti üles

Ehkki võrreldes 2009. aasta märtsiga, müüdi Eestis 2010. aasta märtsis uusi tarbesõidukeid üle kümnendiku vähem, saavutati selle aasta alguskuude taustal poole paremad tulemused.

Kui 2009. aasta märtsis müüdi Eestis uusi tarbesõidukeid 132, siis selle aasta märtsis 116 ehk 12,1% vähem.

Samas selle aasta jaanuarinäitu (78 tarbesõidukit) ületas märts 48,7%-ga ja veebruarinäitu (69 tarbesõidukit) 68,1%-ga.

Segmenditi läksid enim kaubaks väikekaubikud kaubaruumiga alla 4m3 (36 tükki). Järgnesid kaubikud täismassiga 2,8-3,49 tonni (19) ja kaubikud täismassiga kuni 2,79 tonni (17). Edasi tulid kaubikud täismassiga 3,5 tonni (13).  Pick-up tüüpi masinaid läks müüki 9, sadulveokeid samuti 9, järgnesid veokid täismassiga 3,5 tonni. Lisaks müüdi enam kui 32 istmega busse 3, muid veokeid 2. Veokeid täismassiga 12-15,99 tonni läks müüki 1, busse istmete arvuga 20-32 samuti 1.

Kõige popim tarbeauto märgi järgi oli Peugeot, teine Mercedes-Benz, kolmas Ford.

Märtsis müüdud tarbeautod:

Peugeot                        27

Mercedes-Benz          18

Ford                              17

Citroen                           8

Opel                               8

Škoda                            8

Iveco                               6

Fiat                                 4

Volkswagen                 4

 MAN                              3

Scania                          3

DAF                                2

Isuzu                              2

Mitsubishi                    2

Hyundai                       1

Nissan                         1

Toyota                           1

Volvo                             1

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077