Soomlaste A-Katsastuse kohalik esindus A-Ülevaatus napsab punkte ja tahab esimeseks.
"Leidsime ühise lahenduse ja võtsime need punktid üle," selgitas A-Ülevaatuse tegevjuht Andres Soots Alpter T.Ü.V OÜ kolme punkti ülevõttu. Alpter on Eestis suuruselt kolmas tehnoülevaatusfirma. Selle ostmisega kindlustas A-Ülevaatus oma juhtpositsiooni Eesti ülevaatusturul veelgi, saades nüüd turuosaks 13%.
"Ei, see ei ole majandussurutisega kuidagi seotud. Ega siis buumiajal poleks need punktid kallimad olnud. Siin on teised tagapõhjad.... näiteks, et olla turuliider, ühtlustada kvaliteeti," seletas Soots. A-Ülevaatus sai ülevaatuspunktid endale koos sisseseadetega ja personaliga. "Need on ju korralikult töötavad punktid," iseloomustas ta neid. Sellegipoolest nägi Soots vajadust nende punktide moderniseerimiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mis võidab sellest tarbija?
"Tarbija võidab kvaliteedi, kindluse ja teenuse osas. Ega siis odavam hind pole argument," kostis ta.
"Meie põhikonkurendiks on E-Tehno OÜ. Neil on küll 6 punkti, kuid meie turuosa on suurem," sõnas Soots.
A-Katsastus alustas Eesti turul tegevust 2008. aastal. Siis osteti kolm tehnoülevaatusfirmat, mis asuvad Maardus, Rakveres ja Tallinnas. Nende baasil loodi tütarettevõte A-Ülevaatus OÜ. Nüüd ostetud Alpter T.Ü.V OÜ-l tõi firma hõlma alla veel kolm ülevaatuspunkti. Ettevõttel valmib veebruariks veel üks ülevaatuspunkt. Sellega saab A-Ülevaatuse punktide arvuks seitse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Oma tehnoülevaatuse punktid A-Ülevaatusele müünud Alpter pidas oma sammu paratamatuseks.
A-Ülevaatuse põhikonkurent E-Teho veel esimese tegutsemises Eestis ohtu ei näe, kuid jälgib olukorda ja on vajadusel valmis müügiks.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.