Kui General Motors (GM) otsustab läbirääkimiste tulemusel müüa Saabi hiinlastele, siis viimased viivad kaasa vaid autotootja brändi, lastes olemasoleva tehase põhja minna, edastab Taloussanomat.
Saabi praegune omanik GM peab automargi müümise teemal läbirääkimisi hiinlaste Beijing Automotive Industry Holding Groupiga (BAIC). Viimast huvitab vaid Saabi bränd, autotootja tehas Trollhättanis hiinlastele pinget ei paku.
Hiinlaste idee on toota Saabi mudeleid 9-5 ja 9-3 oma uues tehases Hiinas. BAICil endal seni oma bränd puudub. Brändi järele siis nüüd tuldigi.
Kui margi müük hiinlastele saab tõelisuseks, siis ülejäänud Saabi osad laseb GM põhja. Nii satuvad löögi alla Saabi peakorter Rootsis kui Trollhättani tehas. Seega on tööta jäämas 3000 töötajat.
BAIC on Hiinas suuruselt viies autotootja. Koos BAICiga soovivad Saabi saada hollandlaste Spyker Cars ja ameeriklaste Renco Group. GM lubas oma valiku teha detsembris.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
General Motors (GM) otsustas eile peale korraga mitme ostupakkumise saamist veelkord kaaluda Saabi saatust, edastab Kauppalehti.
Saabi praegune omanik General Motors (GM) otsustas müüa autofirma õigused ja tehnika hiinlastele, teatab Kauppalehti.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.