"Selles novembrinumris puuduvad tegelikult Renault´ numbrid. Renault´müüja keeldub oma numbreid AMTELile andmast. Miks? - seda tuleb neilt küsida," iseloomustas Amserv Auto tegevjuht Mart Mägi AMTEL-i uute sõiduautode müügitulemusi.
Seega peaks tema hinnangul olema novembri müüginumber üsna sarnane oktoobri omale. Oktoobris müüdi uusi sõiduautosid Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL-i) andmeil 704.
"Detsembris peaks müüginumber tulema natuke alla neljasaja," ennustas Mägi jõulukuu oodatavat tulemust.
Miks?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esiteks on detsember alati olnud aastas tagasihoidlikeim müügikuu. Teiseks inimesed ootavad veidi, et saada uus auto registrisse uue aasta numbriga, siis edasimüügil on see kasulik argument. Kolmandaks jõuluostude aegu ei taheta niisama naljalt teha uue auto näol väga suurt väljaminekut.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.