• 07.12.09, 16:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mägi: detsember tuleb novembrist veelgi madalam

"Selles novembrinumris puuduvad tegelikult Renault´ numbrid. Renault´müüja keeldub oma numbreid AMTELile andmast. Miks? - seda tuleb neilt küsida," iseloomustas Amserv Auto tegevjuht Mart Mägi AMTEL-i uute sõiduautode müügitulemusi.
Seega peaks tema hinnangul olema novembri müüginumber üsna sarnane oktoobri omale. Oktoobris müüdi uusi sõiduautosid Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu  (AMTEL-i) andmeil 704.
"Detsembris peaks müüginumber tulema natuke alla neljasaja," ennustas Mägi jõulukuu oodatavat tulemust.
Miks?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esiteks on detsember alati olnud aastas tagasihoidlikeim müügikuu. Teiseks inimesed ootavad veidi, et saada uus auto registrisse uue aasta numbriga, siis edasimüügil on see kasulik argument. Kolmandaks jõuluostude aegu ei taheta niisama naljalt teha uue auto näol väga suurt väljaminekut.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele