"Selles novembrinumris puuduvad tegelikult Renault´ numbrid. Renault´müüja keeldub oma numbreid AMTELile andmast. Miks? - seda tuleb neilt küsida," iseloomustas Amserv Auto tegevjuht Mart Mägi AMTEL-i uute sõiduautode müügitulemusi.
Seega peaks tema hinnangul olema novembri müüginumber üsna sarnane oktoobri omale. Oktoobris müüdi uusi sõiduautosid Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liidu (AMTEL-i) andmeil 704.
"Detsembris peaks müüginumber tulema natuke alla neljasaja," ennustas Mägi jõulukuu oodatavat tulemust.
Miks?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esiteks on detsember alati olnud aastas tagasihoidlikeim müügikuu. Teiseks inimesed ootavad veidi, et saada uus auto registrisse uue aasta numbriga, siis edasimüügil on see kasulik argument. Kolmandaks jõuluostude aegu ei taheta niisama naljalt teha uue auto näol väga suurt väljaminekut.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.