"Ette ei teadnud, just nüüd uudistest kuulsin," kostis kohmetusega Eesti Raudtee juhatuse liige Priit Haller jaanuarist tuleva võimaliku kütuseaktsiisi tõusu peale.
Äripäev tundis huvi, kas näiteks veonduse alaga seotud inimesed olid teadlikud, et eile lisas Riigikogu Rahanduskomisjon alkoholi-, tubaka-, kütuse- ja elektriaktsiisi seaduse muutmise seaduse eelnõule muudatusettepaneku. Selle ettepaneku kohaselt peaks järgmise aasta jaanuarist kerkima bensiini ja diisli aktsiisimäär bensiinitonni osas 6228 kroonilt 6615 kroonile ja diislitonni osas 5787 kroonilt 6148 kroonile. Seega peaks koos käibemaksudega kütuseliiter kallinema kuni 45 senti.
"See konkreetne ettepanek tuli küll ootamatult. Kui tõesti tuleb aktsiisitõus, siis loomulikult see mõjutab meie tasusid. Siiski ma pole veel seda seaduseelnõud oma silmaga näinud, seetõttu ei oska ma veel midagi täpsemat lisada," tõdes Haller.
Seotud lood
"Ei ole enne kuulnud. Just nüüd saingi Teie käest teada...," jäi sõnu valima EST-Trans Kaubaveod AS omanik Sulev Saareväli aktsiistõusu uudise peale.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.