80% Riia Lennujaama kasumi suunamine riigi eelarvesse, samuti neljakordne riigipoolse rahastamise kahandamine seavad ohtu lennujaama arengu, peletab eemale välisinvestorid ja seab ohtu reisijate teeninduse, edastab Baltic-Course lennujaama appihüüde.
Lennujaama juhatuse esimees Krisjanis Peters kinnitas, et on ju Riia Lennujaam Läti kõige tootlikum ettevõte, mille senise rahastamise kärpimine toob Lätile kindlasti sadu miljoneid latte kahju.
Riia Lennujaama esindajad tõdesid, et rahvusvahelise ärikonsultatsiooni ja -auditi firma Ernst&Young sõnul moodustas 2007. aastal õhuliiklus SKPst 2,2-2,8% (312-396 miljonit latti), 2006. aastal 2,1-2,9% (234-321 miljonit latti). Lennujaama esindajate sõnul oli see näitaja niisiis 400 miljoni lati lähedal ja 2008. aastal pea niisama palju. Seega sama kasvutrendi peaks nüüdki jätkama, et tagada Riia Lennujaama tõrgeteta töö, seletas Peters.
Riia lennujaam, mis teenindab mujalt Baltikumist tulevatest reisijatest 2/3, on selles regioonis suurim. Lennujaam pakub reise 69 sihtkohta, eeloleval talvehooajal 61 kohta 12 lennuliinil.
2008. aastal teenis Riia Lennujaam kasumit 2,69 miljonit latti ehk 9,2% enam, kui 2007. aastal. Samade perioodide võrdluses kasvas käive 18% ehk tasemele 24,53 miljonit latti.
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.