Kerkivad lennutariifid panevad spediitorid lõhkise küna ette: kas, kui palju ja milliste tariifidega edaspidi tõusvate lennutasude valguses vedada, teatab Aircargo News
Näiteks Lufthansa Cargoo teatas juba augusti lõpul, et võivad edaspidi firma tariife üle maailma kergitada keskmiselt 25%. Air France – KLM Cargo tandem aga järgnes kavatsusega teha tariifide tõstmine, mis jääks 20% ja 30% vahele ja juba oktoobri alguses.
Alates sellest ajast on terve rida lennuvedajaid, sealhulgas Japan Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Cargolux ja Delta kergitanud oma hindu.
"Me oleme ootamatu ja suuremahulise hinnatõstmise tõttu juba kaotanud kliente ja kahandanud veomahte," tõdes Ohiost pärineva spediitorfirma õhuvedusid kureeriv Mark Vinesky
Artikkel jätkub pärast reklaami
.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.