• 26.10.09, 13:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kerkivad lennutasud pidurdavad kaubavedusid

Kerkivad lennutariifid panevad spediitorid lõhkise küna ette: kas, kui palju ja milliste tariifidega edaspidi tõusvate lennutasude valguses vedada, teatab Aircargo News
Näiteks Lufthansa Cargoo teatas juba augusti lõpul, et võivad edaspidi firma tariife üle maailma kergitada keskmiselt 25%. Air France – KLM Cargo tandem aga järgnes kavatsusega teha tariifide tõstmine, mis jääks 20% ja 30% vahele ja juba oktoobri alguses.
Alates sellest ajast on terve rida lennuvedajaid, sealhulgas Japan Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Cargolux ja Delta kergitanud oma hindu.
"Me oleme ootamatu ja suuremahulise hinnatõstmise tõttu juba kaotanud kliente ja kahandanud veomahte," tõdes Ohiost pärineva spediitorfirma õhuvedusid kureeriv Mark Vinesky

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele