Lennufirma plaanib 25. oktoobril algaval talveperioodil vedada kaupa võrreldes aastataguse sama perioodiga 40% vähem, edastab transportweekly.com
Languse põhjuseks on transport Itta. Kui KLMi veod liinil Amsterdam-Šangai jäävad pidama kahele korrale nädalas, siis Air France Cargo 777 kaubavedu liinil Pariis-Šangai toimub nädalas neli korda.
Sarnaselt Lufthansa Cargoga Air France-KLM püüab samuti tõsta talvist kaubavahetust 20-30%, selleks, et päästa oma aastatulu.
Samas on Air France-KLM kaubaveomahud septembris võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kahanenud 17,2%, Euroopa osas on eelmisel kuul aastatulu vähenenud 5,5%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kaubamahud Ameerika liinidel kahanesid 10,4% võrreldes eelmise aasta septembriga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.