Lennufirma plaanib 25. oktoobril algaval talveperioodil vedada kaupa võrreldes aastataguse sama perioodiga 40% vähem, edastab transportweekly.com
Languse põhjuseks on transport Itta. Kui KLMi veod liinil Amsterdam-Šangai jäävad pidama kahele korrale nädalas, siis Air France Cargo 777 kaubavedu liinil Pariis-Šangai toimub nädalas neli korda.
Sarnaselt Lufthansa Cargoga Air France-KLM püüab samuti tõsta talvist kaubavahetust 20-30%, selleks, et päästa oma aastatulu.
Samas on Air France-KLM kaubaveomahud septembris võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kahanenud 17,2%, Euroopa osas on eelmisel kuul aastatulu vähenenud 5,5%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kaubamahud Ameerika liinidel kahanesid 10,4% võrreldes eelmise aasta septembriga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.