Rahvusvahelise Õhutranspordi Assotsiatsiooni (IATA) kinnitusel kahanesid õhutsi kaubaveod augustis 9,6%, mis on suund paremusele võrreldes langusega 11,3% juulis, edastab trasportintelligence.com.
Et klapitada võimsusi nõudlusega on lennufirmad viimastel kuudel igapäevaseid õhuvedusid vähendanud. Näiteks Boeing 777 lennutundide arv päeva kohta kahanes selle aasta kaheksa esimese kuuga 2,7% ehk jäi pidama 11,1 tunnil.
Võrreldes 2008. aasta detsembriga on kaubaveod aga tõusnud 12%, kuid see näitaja jääb alla 2008. aasta aprillitulemustele 16%. Just eelmise aasta aprillist algaski langus. Kõik maailma piirkonnad on kogenud selle aasta augustis nõudluse kasvu võrreldes juuliga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.