"Meie kahjum oli eelmisel aastal üsna lähedal sellele, mida kütuse eest enam maksime. Me ei saanud midagi teha, kuna lepingud kirjutas alla SAS. Ülemaksmine oli kolossaalne, sest kasutame aastas 110 000 tonni kütust, mis maksab umbes 80 mln latti," vahendas Baltic Course Flicki ajalehele Delovõje Vesti antud intervjuud.
airBaltic kuulus möödunud aasta detsembrini SASile, mil lennufirma 47,2% osaluse ostis juhtkonnale kuuluv ettevõte Baltijas aviacijas sistemas.
Teisalt on ettevõte Flicki sõnul kohanenud ja sellelt aastalt lubab oodata kuni 270 mln krooni kasumit.
airBaltic keskendub tegevjuhi sõnul transiidireisijaile, mis annab võimaluse kasvuks ajal, kui Läti riik on majanduslanguses. Samas moodustas möödunud aastal kogu reisijaskonnast umbes poole Läti klient.
Lennufirma käive ulatus mullu 205 mln lati ehk enam kui 4,5 mlrd kroonini. Kahjum moodustas 27,8 mln latti ehk ca 620 mln krooni.