• 14.09.09, 16:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

airBaltic süüdistab hiigelkahjumis SASi

airBalticu juhi ja ühe omaniku Bertolt Flicki sõnul põhjustas lennufirma möödunudaastase 620 mln kroonini ulatunud kahjumi endise omaniku SASi sõlmitud kütuseostulepingud.
"Meie kahjum oli eelmisel aastal üsna lähedal sellele, mida kütuse eest enam maksime. Me ei saanud midagi teha, kuna lepingud kirjutas alla SAS. Ülemaksmine oli kolossaalne, sest kasutame aastas 110 000 tonni kütust, mis maksab umbes 80 mln latti," vahendas Baltic Course Flicki ajalehele Delovõje Vesti antud intervjuud.
airBaltic kuulus möödunud aasta detsembrini SASile, mil lennufirma 47,2% osaluse ostis juhtkonnale kuuluv ettevõte Baltijas aviacijas sistemas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teisalt on ettevõte Flicki sõnul kohanenud ja sellelt aastalt lubab oodata kuni 270 mln krooni kasumit.
airBaltic keskendub tegevjuhi sõnul transiidireisijaile, mis annab võimaluse kasvuks ajal, kui Läti riik on majanduslanguses. Samas moodustas möödunud aastal kogu reisijaskonnast umbes poole Läti klient.
Lennufirma käive ulatus mullu 205 mln lati ehk enam kui 4,5 mlrd kroonini. Kahjum moodustas 27,8 mln latti ehk ca 620 mln krooni.

Seotud lood

Uudised
  • 05.08.09, 10:09
airBaltic teeniski üle 600 miljoni kahjumit
Läti lennufirma airBaltic teenis möödunud aastal enam kui veerandi võrra kasvanud käibe juures ligi 620 mln krooni kahjumit.
Uudised
  • 16.09.09, 09:55
Jõuliselt laienenud airBaltic tõmbab sügisel koomale
Kuu aja pärast sulgeb lennufirma airBaltic umbes kümme liini.
Uudised
  • 10.09.09, 17:55
airBaltic lubab tänavu 270 miljonit kasumit
Läti majandusminister soovitab airBalticu omakapitali suurendamise jagada kolme aasta peale.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele