• 09.09.09, 12:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veokijuht: tollitöötajate pitsitamine kaotab järjekorrad

Üle 25 aasta rekkajuhi ametit pidanud Kalle Toomingas sõnul ei aitaks Eesti soov ehitada üle Narva jõe uus sild lahendada piirijärjekordi.
"Praegu läheb tunnis üks auto üle silla, kas ühe või kahe auto pärast on mõtet uut silda ehitada. Vaja on terminale ja parklaid," rääkis Toomingas intervjuus "Terevisioonile".
Samuti tuleks tema hinnangul Vene tollitöötajaid pitsitada. "Kui tuleb mingi hea saade, näiteks vormel-1, siis on teada, et ma seisan seal niisama veel kolm tundi. Lihtsalt üks mees teeb sel ajal tööd, teised puhkavad," iseloomustas ta olukorda.
Majandusministeeriumi asekantsler Eero Pärgmäe tunnistas, et nemad saavad tegeleda vaid tagajärgedega. Pärgmäe sõnul plaanitakse uut silda seetõttu, et Vene poole argument on praegu, et neil ja nende tollil on vähe ruumi, mistõttu pole võimalik rohkem autosid läbi lasta.
Samas tunnistas ta, et kui Vene toll tahab, siis nad on võimelised palju kiiremini toimetama. "Me kunagi tulime ELi ühiskomisjoniga tulime Peterburist Narva ja tahtsime neile järjekorda näidata. Kui kohale jõudsime, oli järjekord haihtunud. Nii et nad saavad kiiremini tööd teha küll."
Pärgmäe loodab probleemi osas uusi arenguid näha kolme nädala pärast, mil saab kokku Eesti-Vene transpordikomisjon.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele