Aasta varem teenis kontsern ligi 27 mlrd krooni kasumit.
Ettevõtte teatel olid konteinerivedude käive ja mahud möödunud aasta samast perioodist väiksemad vastavalt 30 ja 7%. Vedelkaupade vedude maht oli samuti märkimisväärselt madalam, selle põhjuseks näiteks toornafta odavnemine enam kui poole võrra.
Mõned märksõnad esimesest poolaastast:
- laevafirma käive vähenes 25% 250 mlrd kroonini. Kahjumiks kogunes ligi kuus miljardit krooni
- mahakandmisi tehti enam kui 2,5 mlrd krooni eest ehk enam kui 20 korda enam kui aasta varem, puudutades peamiselt tankereid
- uusi laevi osteti 850 mln krooni eest, mida on ligi kümme korda vähem kui 2008. aastal samal perioodil
- rahavood äritegevusest olid 42% väiksemad, negatiivne mõju tuli siin madalamast käibest, positiivselt mõjutas aga tööjõukulude kärpimine
- jõuline kulude kärpimine. Näiteks teatas Maersk augusti alguses, et Euroopa üks suurematest laevatehastest, Loksa laevatehase omanik Odense Steel Shipyard lõpetab pärast tellimuste täitmist tegevuse
Teiselt poolaastalt ootab Maersk esimese kuue kuuga sarnast tulemust.