Maailma suurim laevafirma A.P. Moeller-Maersk A/S teenib iga konteineri pealt 100 USA dollarit ehk ca 1000 krooni konkurentidest enam.
Enne finantskriisi aga teenis firma tegevjuhi Nils Smedegaard Anderseni sõnul 2000 krooni konkurentidest vähem, vahendas Bloomberg tegevjuhi kirja ettevõtte töötajaile.
Maersk Line, maailma suurim konteineriliin lööb tegevjuhi sõnul konkurente seetõttu, et möödunud aasta algusest käivitatud kulukärped annavad efekti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
A.P. Moeller-Maerskile kuuluv Odense Steel Shipyard teatas täna, et tehasele kuuluv Loksa Laevatehase AS müüdi kolmest ettevõttest kuuluvale konsortsiumile.
A.P. Moller – Maersk Group teatas esimesel poolaastal käibe vähenemisest veerandi võrra ning ligi kuuemiljardikroonisest kahjumist. Tulemus oli ennustatust parem.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.