Saksa konteineriliin Hapag-Lloyd teatas, et tõstab sügisel Põhja-Ameerika ja Vahemere ning Põhja-Ameerika ja Põhja-Euroopa vahelistel liinidel hindu.
Hind kerkib 400 dollari ehk ca 4400 krooni võrra TEU (võrdub 20jalase konteineriga) ja 500 dollari ehk ca 5500 krooni võrra FEU (võrdub 40jalase konteineriga) kohta. Tõus on plaanis septembrist või oktoobrist, sõltuvalt lepingutest.
"Madalad veohinnad ei ole enam jätkusuutlikud," teatas laevafirma ajalehele Shipping Gazette.
Hapag-Lloydi üleatlandiveod vähenesid esimeses kvartalis 270 000 TEU võrra ehk 19% võrra. Langenud on ka veohinnad, 6,7% hinnalangus tähendab keskmiselt 1543 dollarilist ehk ca 17 000 kroonist veohinda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kuna hinnad on langenud mitte jätkusuutlikule tasemele, tõstab Maersk Line 1. septembrist konteinerivedude hindu.
Hanjin Shipping teatas hindade nn taastamise programmist üleatlandivedudel 1. septembrist.
Saksa laevaliin Hapag-Lloyd AG, mis kuulub osaliselt reisifirmale TUI, saab nn hädaabilaenu 300 mln eurot ehk enam kui 4,5 mlrd krooni.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.