Hanjin Shipping teatas hindade nn taastamise programmist üleatlandivedudel 1. septembrist.
Tähendab see vedude kallinemist kõikidel vedudel Euroopa ja Põhja-Ameerika vahel mõlemal suunal TEU kohta 150 dollari ja FEU kohta 225 dollari võrra.
Laevafirma teatel on ettevõte küll kulusid kärpinud, kuid teenuse kvaliteedi säilitamiseks tuleb hindu kergitada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti viib laevafirma kütusehinna kompenseerimiseks sisse lisatasu (FRC). 73 dollarit TEU ja 146 FEU kohta tuleb juurde maksta põhjasuunaliste ning 55 eurot TEU kohta ja 110 FEU kohta lõunasuunalistel vedudel.
Seotud lood
Saksa konteineriliin Hapag-Lloyd teatas, et tõstab sügisel Põhja-Ameerika ja Vahemere ning Põhja-Ameerika ja Põhja-Euroopa vahelistel liinidel hindu.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.