Hanjin Shipping teatas hindade nn taastamise programmist üleatlandivedudel 1. septembrist.
Tähendab see vedude kallinemist kõikidel vedudel Euroopa ja Põhja-Ameerika vahel mõlemal suunal TEU kohta 150 dollari ja FEU kohta 225 dollari võrra.
Laevafirma teatel on ettevõte küll kulusid kärpinud, kuid teenuse kvaliteedi säilitamiseks tuleb hindu kergitada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samuti viib laevafirma kütusehinna kompenseerimiseks sisse lisatasu (FRC). 73 dollarit TEU ja 146 FEU kohta tuleb juurde maksta põhjasuunaliste ning 55 eurot TEU kohta ja 110 FEU kohta lõunasuunalistel vedudel.
Seotud lood
Saksa konteineriliin Hapag-Lloyd teatas, et tõstab sügisel Põhja-Ameerika ja Vahemere ning Põhja-Ameerika ja Põhja-Euroopa vahelistel liinidel hindu.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.