OÜ Sivellon tegevjuht Igor Borissenko sõnul on T.R. Tamme Autole kuuluva Kiviõli Keemiatööstuse pankroti väljakuulutamise šansid kõrged.
E-kirja vahendusel selgitas väidetavalt Ukrainas viibiv Borissenko, et Sivelloni nõue KKT vastu on seotud kuludega, mis tekkisid KKT omavolist, mille tagajärjel Sivellon oli sunnitud täielikult ümerkorraldama aastaid funktsioneerinud bituumenitarnete logistika selleks, et täita teiste tarneahela partnerite ees võetud kohustusi.
OÜde Sivellon ja KKT vahel sõlmitud lepingu alusel kasutas tema sõnul Sivellon osa KKT territooriumist oma bituumeniterminali tarbeks. Terminalist toimus praktiliselt kõigi Eesti teedeehitusettevõtete varustamine naftabituumeniga. 2008. aasta novembri lõpus teatas KKT, et keelab Sivelloni töötajatel territooriumile sisenemise ja ka väljumise. Rikkudes sellega pooltevahel sõlmitud lepingu tingimusi. Leping võimaldas selle ühepoolset lõpetamist kuuekuulise etteteatamisega.
"Pankroti väljakuulutamise šansid meie arvates on väga kõrged, sest avalikest allikatest teadaolevalt on KKT-l juba pikka aega probleeme nii
riiklike- kui kohalike maksude tasumisega ning kuuldavasti on esinenud hilinemisi töötajatele palkade väljamaksmisel ja kaupade ja teenuste eest tasumisel," kommenteeris Borissenko.
Keemiatööstusepoole kommentaari saab Logistikauudised kella 16 paiku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiviõli Keemiatööstuse juhatuse liige ja omanikfirma T.R. Tamme Auto üks omanikest, Raivo Tamme sõnul on Sivellon omanike ümberkanditud firma.
Pakrotistunud Select Oil NV omanikule Nikolai Reismanile kuuluv Sivellon taotleb Kiviõli Keemiatööstuse (KKT) pankrotti.
Pankrotiõude põhjendamiseks esitatud vastuväited on Kiviõli Keemiatööstuse (KKT) haldus- ja kommunikatsioonijuhi Raivo Loti sõnul paljasõnalised ega lähtu mitte ühestki KKT ja Sivelloni vahel sõlmitud lepingust.
Kiviõli Keemiatööstuse (KKT) palgatud vandeadvokaat Mikk Lõhmuse sõnul on pankrotiavalduse kohtusse toomine on vaid endise äripartneri, ASi Sivellon pahatahtlik käik.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.