Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alexela eksaktsionär: pakkumine oli soodne
„Jah, müüsin küll. Pakkumine oli soodne,“ kinnitas Veiko Tishler oma osaluse müümist Alexela Terminalis ning lisas, et ostu-müügi initsiatiiv oli mõlemapoolne.
Eesti väärtpaberite keskregistri andmeil on eile liikunud kolme Alexela Terminali vähemusaktsionäri aktsiaid ettevõtte suuromanikule Alexela Logistics, teiste hulgas on liikunud ka Veiko Tishleri ettevõtte Barringtoni aktsiad.
„Tegemist oli puhtalt majandusliku otsusega,“ lausus Tishler. Seda, mida müügist saadud rahaga peale hakata, pole Tishler enda sõnul veel otsustanud.
Lisaks Tishlerile müüsid oma osalused ka Tiina Mõis (Genteel) ja Juhan Kolk ning Urmas Past (Renum Invest).
AS Alexela Terminal teenis 2008. majandusaastal 44,4 miljonit krooni puhaskasumit.
Eesti väärtpaberite keskregistri andmeil on eile liikunud kolme Alexela Terminali vähemusaktsionäri aktsiaid ettevõtte suuromanikule Alexela Logistics, teiste hulgas on liikunud ka Tiina Mõisa osalusega ASi Genteel aktsiad.
Viru maakohtu määrusega algatati möödunud nädalal Pakri Tankers OÜ pankrotimenetlus. 125,2 mln krooniga Alexela Logisticsi poolt ostetud osalusega ettevõte teenis kaks aastat kahjumit.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.