Pärnu linnavalitsuse survel kahandab GoBus Pärnu esmaspäevast linnaliinide mahtu 10 protsenti.
Veel aasta tagasi oli GoBus Pärnu konkurentsitult suurim rahva sõidutaja nii Pärnumaal kui linnas. Nüüd üks paljudest. Maavalitsuse poolt eelmise aasta teises pooles korraldatud riigihankel, kus esmakordselt jagati Pärnumaa neljaks veopiirkonnaks, ei osaletud ja ehkki ametiühingu korraldusel toimusid protestiaktsioonid, asusid uuest aastast maakonnaliine teenindama teised vedajad, vahendas ERR Uudised.
Nüüd, püksirihma pingutamise tingimustes, leidis ka Pärnu linnavalitsus, et kaks aastat tagasi sõlmitud ja 2016. aastani kehtima pidanud lepingut GoBus Pärnuga tuleb muuta, sest 59 miljoni krooni maksmine linnaliinide eest aastas käib linnale üle jõu.
Täna lepiti uutes tingimustes kokku ja ehkki allkirju uuel lepingul veel pole ja GoBus Pärnu vähendab nii töötajate kui busside arvu, üldkulud ja liisingumaksed jäävad aga samaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kärbitud linnaliinide sõidugraafik hakkab Pärnus kehtima esmaspäevast.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.