Pärnu linnavalitsuse survel kahandab GoBus Pärnu esmaspäevast linnaliinide mahtu 10 protsenti.
Veel aasta tagasi oli GoBus Pärnu konkurentsitult suurim rahva sõidutaja nii Pärnumaal kui linnas. Nüüd üks paljudest. Maavalitsuse poolt eelmise aasta teises pooles korraldatud riigihankel, kus esmakordselt jagati Pärnumaa neljaks veopiirkonnaks, ei osaletud ja ehkki ametiühingu korraldusel toimusid protestiaktsioonid, asusid uuest aastast maakonnaliine teenindama teised vedajad, vahendas ERR Uudised.
Nüüd, püksirihma pingutamise tingimustes, leidis ka Pärnu linnavalitsus, et kaks aastat tagasi sõlmitud ja 2016. aastani kehtima pidanud lepingut GoBus Pärnuga tuleb muuta, sest 59 miljoni krooni maksmine linnaliinide eest aastas käib linnale üle jõu.
Täna lepiti uutes tingimustes kokku ja ehkki allkirju uuel lepingul veel pole ja GoBus Pärnu vähendab nii töötajate kui busside arvu, üldkulud ja liisingumaksed jäävad aga samaks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kärbitud linnaliinide sõidugraafik hakkab Pärnus kehtima esmaspäevast.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.