Neste Eesti tegevjuhi Indrek Kaju sõnul tähendab 1. juulist aset leidev 5 protsendi suurune kütuseaktsiisi tõus tarbijale 30-35 senti hinnalisa liitri kohta.
Legaalsete kütusemüüjate elu muudab see Kaju sõnul raskemaks, sest nemad peavad kütuse pealt kõik ettenähtud riigimaksud tasuma, kirjutas Postimees.
Lätist mitteametlikult sissetoodava salakütuse pealetung on viimastel kuudel niigi siinset kütuseturgu pingestanud.
Kütust, mida maksuvabalt riiki tuuakse ja siin mitme varifirma kaudu legaliseeritakse, on krooni võrra madalama liitrihinnaga pakutud müüa ka ametlikele tanklakettidele.
Musta kütuseäri tarvis on kasutusele võetud osa päevinäinud vanu kolhoositanklaid ja sellega tegelevad isikud, kellele see on põhitööks, teadis rääkida üks kütuseäriga kursis olev inimene.
Seotud lood
Valitsus otsustas eile tõsta kütuseaktsiisi 1. juulil 5 protsenti. Äripäev uuris kuidas see firmadele mõjub.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.