Neste Eesti tegevjuhi Indrek Kaju sõnul tähendab 1. juulist aset leidev 5 protsendi suurune kütuseaktsiisi tõus tarbijale 30-35 senti hinnalisa liitri kohta.
Legaalsete kütusemüüjate elu muudab see Kaju sõnul raskemaks, sest nemad peavad kütuse pealt kõik ettenähtud riigimaksud tasuma, kirjutas Postimees.
Lätist mitteametlikult sissetoodava salakütuse pealetung on viimastel kuudel niigi siinset kütuseturgu pingestanud.
Kütust, mida maksuvabalt riiki tuuakse ja siin mitme varifirma kaudu legaliseeritakse, on krooni võrra madalama liitrihinnaga pakutud müüa ka ametlikele tanklakettidele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Musta kütuseäri tarvis on kasutusele võetud osa päevinäinud vanu kolhoositanklaid ja sellega tegelevad isikud, kellele see on põhitööks, teadis rääkida üks kütuseäriga kursis olev inimene.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Valitsus otsustas eile tõsta kütuseaktsiisi 1. juulil 5 protsenti. Äripäev uuris kuidas see firmadele mõjub.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.