Valitsus otsustas eile tõsta kütuseaktsiisi 1. juulil 5 protsenti. Äripäev uuris kuidas see firmadele mõjub.
Silva Tomingas, TEA Kirjastuse omanik
Ka meil mõjutab kütuseaktsiisi tõus toote hinda. Nüüd on küsimus, mida hinnatõusuga teha, sest meie sektoris ju alles oli käibemaksutõus, mis tõmbas mitmeks kuuks jaemüügi maha. Nii et me ei ole just väga lõbusas meeleolus.
Kuldar Leis, Premia Tallinna Külmhoone juht
Artikkel jätkub pärast reklaami
Logistikakulud küll suurenevad, kuid see pole märkimisväärne. Õnneks on erasektor kõikjalt kulusid kokku tõmmanud ja toorainekulud on langenud. Nii et otseselt see hindadele ei mõju. Saame aru, et olukord on selline, kus on vaja ettevõtjatelt nahka koorida. Eesti valitsuse kiituseks tuleb öelda, et nad lisaks arutamisele teevad ka midagi, Lätis on olukord palju nutusem.
Jaan Härms, Linnatakso omanik
See läheb meist mööda, sest meie juhtidel on eraautod ja taksoteenuse osutamise eest nad meilt raha ei saa. Taksojuhte see aga kindlasti mõjutab, sest nad sõidavad autoga tavatarbijast kaks-kolm korda rohkem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Neste Eesti tegevjuhi Indrek Kaju sõnul tähendab 1. juulist aset leidev 5 protsendi suurune kütuseaktsiisi tõus tarbijale 30-35 senti hinnalisa liitri kohta.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.