• 28.04.09, 12:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Praamiliiklus Hiiumaaga võib madala veeseisu tõttu katkeda

Väinamere Liinid OÜ teavitas kolmapäeval, 22. aprillil majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ohust, et praamiliiklus Heltermaa-Rohuküla liinil võib liiga madala veeseisu tõttu katkeda, vahendas Hiiu Leht.
“Lähtuvalt parvlaevade Scania ja St.Ola kaptenite raportitest on meil kahtlus, et Rohuküla-Heltermaa veeteel ei ole tagatud täies ulatuses sügavus 5,0 meetrit. Arvestades liinil opereerivate laevade eripära (süvis kuni 4,0 meetrit ning kanalite sügavus 5,0 meetrit) on tegemist kriitilise kiilualuse veesügavusega aladega,” seisab kirjas.
Ettevõte palus ministeeriumi abi, et saada veeteede ametilt objektiivset infot kajastavaid sügavusplanšette Rohuküla-Heltermaa veetee kohta. Olemasolev info on pärit 2001. aastast ning aegunud. Väinamere Liinide juhataja Urmas Treieli allkirja kandvas teates hoiatatakse, et halvimal juhul võib praamiliiklus lähipäevil katkeda, parimal juhul aga saab parvlaevu laadida vaid osaliselt. Esmaspäeval oli Heltermaa sadama veetase 35cm alla mitmete aastate keskmist.

Seotud lood

Uudised
  • 29.04.09, 17:06
Õhtul ja homme ei pruugi praamid Lääne-Eesti saartele sõita
Väinamere Liinid OÜ hoiatab reisijaid, et veetaseme edasisel langemisel võib parvlaevaliiklus Rohuküla-Heltermaa liinil olla kolmapäeva õhtust neljapäeva õhtuni häiritud või koguni katkeda.
Uudised
  • 28.04.09, 16:01
Veeteede amet: sügavus Rohuküla-Heltermaa liinil on piisav
Saaremaa Laevakompanii AS tütarettevõte OÜ Väinamere Liinid on avaldanud seisukoha, et kuna Rohuküla-Heltermaa liinil ei ole tagatud vee sügavus 5 meetrit, võib lähiajal katkeda parvlaevahendus Hiiumaaga, samas veeteede ameti iga-aastased mõõdistused piirkonnas on kinnitanud 5-meetrist deklareeritud sügavust.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele