Saksa Auto juhataja Toomas Kuusk hindas Amservi kampaaniat heaks tehinguks - saab kampaania toel autod müüdud, need soodsalt tagasi osta ning neid uuesti müües kasumit teenida.
"Loodetavasti klient ikka loeb tingimusi, ega autosid osteta tagasi turuväärtuse järgi," selgitas Kuusk.
Näiteks arvutatakse alla 400 000 krooni maksva sõiduki tagasiostuhinnaks ostuhinnast lahutatud amortisatsioon (esimesed kolm kuud 5% ja edasi 4% kuus) ehk näiteks aasta kasutuses olnud auto puhul saab ostuhinnast tagasi 49%. Üle 400 000 maksev sõiduk kaotab aastaga aga 60% hinnast, amortisatsioon arvestatakse 9% esimesel kolmel ja 3,5% järgmistel kuudel müügilepingu sõlmimise päevast.
"Kui me saaks osta aastavanuseid autosid poole hinnaga, siis ostaks kohe hulgim," kommenteeris Kuusk. "Ka Toyota on aasta hiljem hinnast enam väärt kui pool."
Seotud lood
Amserv Grupp alustab tänasest pilootprojektiga - auto ostetakse tagasi inimestelt, keda järgmise kahe aasta jooksul tabab koondamine.
Amserv Grupi ASi turundusdirektor Tuuli Kruusimägi selgitas, et amortisatsiooni arvestatakse ainult autode puhul, mis on koheselt välja ostetud ega ole liisingus. Selliseid on viiendik müüduist.
Autofirmad teevad praegu kõik, et seisev laoseis ratastele saada, kommenteeris ASi Info-Auto turundusjuht Tiit Lillipuu Amservi lubadust osta koondatutelt autod tagasi.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.