Autofirmad teevad praegu kõik, et seisev laoseis ratastele saada, kommenteeris ASi Info-Auto turundusjuht Tiit Lillipuu Amservi lubadust osta koondatutelt autod tagasi.
Amservilt autoostu plaanijal soovitab ta kindlasti lugeda peenes kirjas lepingu tingimusi. Näiteks tõi Lillipuu välja, et auto amortisatsiooniks on määratud 3% kuus ehk 36% aastas. „Amortisatsioon on suhteliselt suur ehk tööd ja sissetulekut kaotades saab inimene midagi küll tagasi, kuid kas see vastab ootustele-lootustele?“ küsis Lillipuu.
Mis kampaania praegu automüügis töötab või ei tööta, on tema sõnul raske öelda. "Kui praegu on automüüjad peamiselt hinnale rõhunud, siis uus argument see kahtlemata on, sest ebakindlust on palju ja paljud kaotavad tööd kaotada," lisas Lillipuu.
"Hind, hind ja veelkord hind,“ vastas Lillipuu küsimusele, mis on täna automüügis peamine argument ostja leidmiseks. Ettevõtted on loobunud oma marginaalist ja samuti on siin tehased appi tulnud, kohati saab seetõttu auto 25-30% hinnakirjast soodsamalt. „Liisinguga võib küll toredaid pakkumisi välja mõelda ja lubada häid intresse, aga see, kas ostja panga silmis liisingkliendiks kvalifitseerub või mitte, ei ole üldse kindel.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Amserv Grupi ASi turundusdirektor Tuuli Kruusimägi selgitas, et amortisatsiooni arvestatakse ainult autode puhul, mis on koheselt välja ostetud ega ole liisingus. Selliseid on viiendik müüduist.
Saksa Auto juhataja Toomas Kuusk hindas Amservi kampaaniat heaks tehinguks - saab kampaania toel autod müüdud, need soodsalt tagasi osta ning neid uuesti müües kasumit teenida.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.