Amserv Grupp alustab tänasest pilootprojektiga - auto ostetakse tagasi inimestelt, keda järgmise kahe aasta jooksul tabab koondamine.
Projekti eesmärgiks on anda potentsiaalseile autoostjaile tänases keerulises majandussituatsioonis lisaks mõistlikule hinnatasemele ka kindlustunne tuleviku osas. Pakkumine laieneb nii uutele kui kasutatud autodele ning kestab kuni jaanipäevani, teatas ettevõte.
Amserv Grupi juhatuse esimehe Raivo Küti sõnul saavad enne käesoleva aasta jaanipäeva Amservi või Ascari esindustest sõiduki soetanud eraisikud koos autoga ka kindlustunde, et kui nad juhtuvad järgmise kahe aasta ehk kuni 24. juunini 2011 koondamise tõttu oma töökoha kaotama, siis saavad nad auto tagasi anda.
Küti sõnul ostetakse soovi korral välja nii uuena kui ka kasutatuna ostetud sõidukid. Projekt laieneb nii liisinguga soetatud kui väljaostetud autode omanikele. Liisinguga auto ostnud saavad oma autost loobuda ja ei pea edasi tasuma oma liisingumakseid ning ei pea enam kandma auto omamisega seonduvaid kohustusi. Kütt lisas, et kui auto ei ole pakkumise ajal soetatud liisinguga, ostetakse auto tagasi kampaaniatingimustes märgitud amortiseerumiskulu võrra odavama hinnaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Swedbanki liisingu tooteosakonna juhi Risto Lauri sõnul kasvatab selline projekt kindlasti tarbijate kindlustunnet, maandades kõikide osapoolte, eelkõige aga autoostja riske.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Amserv Grupi ASi turundusdirektor Tuuli Kruusimägi selgitas, et amortisatsiooni arvestatakse ainult autode puhul, mis on koheselt välja ostetud ega ole liisingus. Selliseid on viiendik müüduist.
Saksa Auto juhataja Toomas Kuusk hindas Amservi kampaaniat heaks tehinguks - saab kampaania toel autod müüdud, need soodsalt tagasi osta ning neid uuesti müües kasumit teenida.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.