• 20.04.09, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põhjaväila ehitus lükkub edasi

Russalka mitmetasandilise ristmiku ja Põhjaväila ehitus sel aastal pealinnas ei alga. Tõenäoliselt algab suvel Tehnika tänava järjekordse pikenduse ehk Veerenni tänava ja Filtri tee vahelise lõigu ehitus.
Tallinna linnavalitsus ootab praegu valitsuse kinnitust euroraha eraldamise kohta, et saaks alustada Veerenni tänava ja Filtri tee vahelise lõigu ehitamisega, vahendas Postimees. Eelmise aasta 15. mail avasid linnaisad pidulikult Tehnika tänava esimese pikenduse kuni Veerenni tänavani ning sealse uue ringtee ja jalakäijate tunneli.
Tallinna abilinnapea Deniss Boroditš kinnitas, et Euroopa Liidu raha saamine uue töölõigu ehitamiseks on küll peaaegu kindel, aga enne valitsuse vastava kinnituse saamist ei saa seda veel lõplikult väita.
Tallinna kommunaalameti juhataja asetäitja Peep Koppel mainis, et uue teelõigu rajamine läheb esialgsete arvutuste järgi maksma umbes 55 miljonit krooni, millest 85 protsenti peaks laekuma Euroopa Liidu regionaalarengu fondist ning ülejäänud 15 protsenti võtab linn enda kanda.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele