• 16.04.09, 18:37
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink: eesmärgiks töökohtade ja palgataseme säilitamine

Tallink Grupi investorsuhete juht Margus Schults kinnitas, et ettevõtte personalipoliitika üks eesmärk on töökohtade ja palgataseme säilitamine, mistõttu on asutud ametiühinguga läbirääkimistele palgatõusude edasilükkamiseks.
„Personalipoliitika osas on meie eesmärgiks töökohtade ja palgataseme säilitamine, selleks oleme astunud ametiühinguga dialoogi täiendavate palgatõusude edasilükkamiseks,“ vastas Tallink Grupi investorsuhete juht Margus Schults küsimusele, kuidas kavatseb Tallink personalikulusid vähendada, eriti veel pärast seda, kui äsja tõsteti töötajate palku.
Kui palju võiks Tallink intresside alanemisest võita järgmisel poolaastal, ütles investorsuhete juht, et selleks peaks suutma ette ennustada ka euribori arengut. „Esimesel poolaasta jooksul toimunud euribori languse mõju jõuab meieni 3-6 kuuse viivitusega. Samas näitas ka juba esimene poolaasta positiivset tendentsi -  kui laenumaht kasvas 18 protsenti, siis intressikulu 15 protsenti,“ märkis Schults.
 Rootsi krooni nõrgenemine mõjutas Schultsi sõnul erinevaid liine erinevalt, sest ettevõte kasutab liinidel arveldusvahendina mitmeid valuutasid. „SEKi nõrgenemise mõju avaldus rohkem liinidel, kus selle kasutamise osakaal oli suurem. Soome-Rootsi liini tulemused olid edukamad ka seetõttu, et langus kaubaveomahtude osas oli seal väiksem,“ selgitas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Schults ütles, et üheks suuremaks kaubaveo lõikes vähenenud kaubagrupiks on ehitusmaterjalid. Kaubavedude vähenemine on seotud üldise majanduslangusega maailmas, toonitas ta.
Kütusekulude vähenemine 234 miljoni krooni võrra oli Schultsi sõnul arvestatav, kuid tulude vähenemine ei lasknud antud faktoril suuremat mõju avaldada.
„Arvestades asjaolu, et kütusehinnad olid oluliselt kõrgematel tasemetel eelmise majandusaasta teisel poolaastal ja eeldades tänaste hinnatasemete püsimist, on oodatav kütusehindade langusest tulenev kulude vähenemine veelgi suurem käesoleva majandusaasta teises pooles võrreldes eelmise majandusaasta teise poolaastaga,“ kordas Schults juba majandusteates öeldut.
Mis oli Saksamaa-Soome liini reisijate arvu vähenemise põhjuseks võrreldes eelmise majandusaastaga, ütles Schults, et see oli veomahtude vähendamine ühe laeva prahtimise näol.
Autor: Virge Lahe

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele