• 13.04.09, 10:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viimsi valla laevamüük läks ostjate puudusel vett vedama

Viimsi vald pani siseministeeriumilt tasuta saadud endise piirivalvelaeva müüki, kuid eelmise nädala neljapäeval kukkunud tähtajaks ei laekunud ühtegi ostupakkumist, mistõttu müük nurjus.
Viimsi abivallavanem Endel Lepik kinnitas reedel, et endise piirivalvelaeva PVL-110 müük läks tõesti luhta, huvilisi oli küll olnud ja aluse kohta küsiti infot, kuid pakkumiste tegemise tähtajaks ei laekunud kõigele vaatamata ühtegi ostusoovi, kirjutas Postimees.
1992. aastal Lätis Liepajas ehitatud sõjaväe parvlaeva alghinnaks oli Viimsi vald määranud 190 000 krooni. Lepiku sõnul võis enampakkumise ebaõnnestumise üks põhjuseid ollagi liiga kõrge hind, sest tehniliselt olevat laev ikka päris kehvas seisus, kuigi väljastpoolt tundub üpris kobe olevat.
Parvlaev PVL-110

Artikkel jätkub pärast reklaami

•    Ehitatud    1992. aastal•    Pikkus    18,2 meetrit•    Laius    5,9 meetrit•    Süvis    1,6 meetrit•    Veeväljasurve    58 tonni•    Kiirus    8,6 sõlmeAllikas: Viimsi vallavalitsus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele